Топ-5 книг від класиків реклами

 
Описание: Откровения рекламного агента
1.«Одкровення рекламного агента», Д. Огілві
Kар’єра Девіда Огілві - це приклад для наслідування амбітним молодим людям, які прагнуть підкорити вершини будь-якого бізнесу, а його книги - це біблія для багатьох поколінь рекламістів. Цілеспрямованість, гострий розум і дисципліна дозволили честолюбному вихідцю з Шотландії підкорити Медісон-авеню і стати власником рекламного агентства, що здобув завдяки його імені світову популярність.
Для кого ця книга
Написана близько п'ятдесяти років тому, розумна і цікава книга «Одкровення рекламного агента» містить слушні поради всім, хто пов'язаний з рекламним бізнесом.
Фішка книги
Життєвий шлях Девіда Огілві надихає. У нього не було вищої освіти, він працював кухарем, дипломатом і комівояжером. У рекламний бізнес він прийшов в 38 років, заснувавши власну рекламну агенцію, а через кілька років його компанія перетворилася в одне з найвідоміших і найвпливовіших рекламних агентств у світі. Він став легендою ще за життя.




Описание: Огилви о рекламе2. «Огілви про рекламу», Д. Огілві
Це класика книг про рекламу, написана одним з видатних фахівців, батьком сучасної реклами - Девідом Огілві. Вперше книга була опублікована в США ще в 1983 році! У 2002-му її перевели на російську мову, і з тих пір вона не виходить зі списку бестселерів.Як зробити рекламу, яка буде продавати?Якими повинні бути тексти, ілюстрації, дизайн?Як залучити й утримати клієнта? Як управляти рекламним агентством?
У цій книзі - численні історії реальних проектів, блискучих ідей, а іноді і невдалих рішень. Огілві описує всю «внутрішню кухню» світу реклами і розповідає численні байки, які дозволяють поринути в світ рекламного бізнесу минулого століття.
Для кого ця книга
Книга обов'язкова до прочитання всім, хто пов'язаний з рекламою: копирайтерам, дизайнерам, менеджерам проектів, - особливо початківцям фахівцям. Основам потрібно вчитися у майстра.
Фішки книги
У книзі більше 150 кольорових і чорно-білих ілюстрацій - класичні приклади друкованої реклами і розкадровки телевізійних роликів. Теорія і практика реклами в картинках!
А ще не забувайте про те, що ця книга написана одним з кращих копірайтерів світу - вона читається легко і неймовірно цікаво.

Описание: Картинки по запросу клод хопкинс моя жизнь аннотация
3. «Моє життя в рекламі», Клод Хопкінс
Протягом десятиліть ця книга була не тільки одним з безперечних бестселерів на ринку видань, присвячених рекламі, але справжньої Біблією для декількох поколінь рекламістів. Визнаний майстер і геній продажів Клод Хопкінс провів багато років у самому вирі реклами. За його плечима сотні запаморочливо вдалих рекламних кампаній. Він був і залишається неперевершеним копірайтером. Їм запущені багато марки, процвітаючі і сьогодні. На його рахунку сотні методів продає реклами. У цій книзі, що включає дві його роботи, "Моє життя в рекламі" і "Наукова реклама", він систематизував і узагальнив свій феноменальний досвід.
 Для кого ця книга
Книга призначена маркетологам, співробітникам рекламних агентств, але також буде цікава і широкому колу осіб, які цікавляться життям знаменитих людей.
Фішки книги
Як і кожен справжній майстер, Хопкінс не тільки ділиться з читачем корисними порадами, необхідними навичками та повчальними історіями, а й передає власне ставлення до своєї справи як до самого цікавого заняття на світі - одночасно творчому, трудомісткого і дуже людяному.



Описание: Картинки по запросу Джек Траут, Стив Ривкин «Дифференцируйся или умирай! Выживание в эпоху убийственной конкуренции» аннотация
4. «Диференціюйся або вмирай!», Дж. Траут, С. Рівкін
«Диференціюйся або вмирай!» - одна з основних книг всесвітньо визнаного короля позиціонування Джека Траута, справжня бомба, яка потрясла не тільки підвалини маркетингової теорії, але і практики бізнесу. Джек Траут і його співавтор Стів Рівкін дивовижний спосіб демонструють, що диференціювання є наріжним каменем успішного маркетингу, пропонують розумні рішення по виживанню в умовах шаленої конкуренції, дають своєчасні і авторитетні рекомендації, відповідно до яких завтра будуть будуватися стратегії маркетингу.
Фішки книги
Друге видання книги значно перероблено: автори проаналізували всі новітні ідеї і зміни в маркетингу. З'явилися три нові глави, в текст додані свіжі кейси, в тому числі з Росії та Китаю. Більш детально, ніж в попередньому виданні, розглянуті небезпеки лінійного розширення брендів на сучасному ринку. Автори детально розбирають різноманітні стратегії диференціювання, показують "закулісну роботу", що стоїть за багатьма успіхами (і невдачами) в світовому маркетингу.




Описание: Проверенные методы рекламы
5. «Перевірені методи реклами», Дж. Кейплз
Легенда рекламного бізнесу Джон Кейплз, став учителем для поколінь творців креативної реклами. Немає професіонала в цій галузі, який би не вчився на принципах Кейплза. Тепер його класична робота про те, як створити успішну рекламу, видається новій редакції.
Технології впливу на свідомість і підсвідомість споживачів, створення продають рекламних текстів для різних типів брендів, прийоми розробки ефективних заголовків і ілюстрацій, методи тестування окремих рекламних повідомлень і серійної реклами на системній основі - ось ключові теми цієї книги, давно стала класичним посібником по створенню ефективних рекламних текстів.
Для кого ця книга
Читаючи цю книгу, ви зможете створювати своїми руками продає рекламу - придумувати чіпляють заголовки, створювати текст, який змушує читача читати далі і далі, підбирати формат реклами, звертатися саме до цільової аудиторії, проводити тестування реклами - і збільшувати дохід за допомогою реклами.       
Фішки книги
"Біблія технік створення працюючої реклами" - саме так називають цю книгу в усьому світі. Сам Кейплз за допомогою "правильної" реклами міг збільшити продажі в 19,5 рази!