Топ-5 книг з PR



1.»Паблік Рілейшнз» Г. Почепцов

В роботі пояснюється, що таке паблік рілешнз, визначається сфера їх діяльності, аналізуються основні підходи, загальні і конкретні стратегії, інс
трументарій цієї нової для нас науки. Крім того, визначається комунікативний простір, дається огляд наук комунікативного циклу, значущих для ПР, а саме: теорія комунікації, герменевтика, теорії переговорів і розвідки, конфліктологія, семіотика та ін.




Описание: Картинки по запросу Strategic Communication Management. Making PR Work», John White, Laura Mazur

2. «Strategic Communication Management. Making PR Work», John White, Laura Mazur
Якщо вам потрібна більш серйозна книга про PR, то краще цієї ви навряд чи зумієте знайти. Предмет книги - стратегічний PR, тема серйозна, але виклад дуже просте. Книга авторам вдалася: в ній багато кейсів, прикладів вдалих і невдалих дій і кампаній, багато статистичних даних, результатів опитувань і досліджень. І при цьому книга читається дуже легко.
Сміливо можна рекомендувати цю книгу в якості настільної для керівників PR служб.






Описание: Новые правила маркетинга и PR. Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем
3. «Нові правиламаркетингу та PR», Д.М. Скотт
Інтернет в наш час став основним джерелом інформації. Як в цьому випадку правильно будувати комунікації компанії? Як просувати бізнес, коли роль традиційних ЗМІ неухильно падає, а ціни на їх рекламні послуги постійно зростають? Нові правила маркетингу і PR, пропоновані автором, дозволять при невеликому бюджеті, використовуючи переважно безкоштовні інтернет-канали, звернутися до необмеженої аудиторії покупців і змусити журналістів шукати інформацію про вашу компанію.Автор розповідає, як виявити цільову інтернет-аудиторію вашого бізнесу, правильно використовувати відео- і аудіоматеріали, дає покрокові інструкції по створенню ефективного маркетингового плану, a також відкриває секрети роботи з інструментами інтернет-маркетингу, в тому числі з соціальними мережами, такими як Facebook і Twitter.  Книга адресована фахівцям в сфері реклами і маркетингу, власникам малого і середнього бізнесу, а також всім, кого цікавлять нові технології просування та реклами своїх ідей.




Описание: PR высокого полета

4. «PRвисокого польоту», І. Алєксєєва, Т. Гуляєва
Дійсно, щоб зрозуміти, як успішно займатися PR, раніше доводилося набивати безліч шишок. Так було до сьогоднішнього дня.
Ви тримаєте в руках неймовірно корисну книгу. «PR високого польоту» дасть Вам потужний поштовх у нелегкій роботі з просування топ-менеджерів компанії. Також книга є універсальним довідником по щодня використовуваним PR-інструментів. Автори, маючи багатий досвід роботи в російській PR середовищі, зібрали для Вас найефективніші інструменти і важливі інструкції в цій книзі. Тому вона буде корисна як новачкам, так і професіоналам.Книга адресована не тільки фахівцям з PR, маркетингу, комунікацій, а й топ-менеджерам компаній, які розуміють, що публічність може бути переведена в прибуток, але самі поки не володіють інструментами PR. Книга буде корисна студентам, які навчаються маркетингу або зв'язках з громадськістю, тому що, на нашу думку, PR керівників - одне з найцікавіших і прибуткових напрямків маркетингу.







Описание: Картинки по запросу «PR на 100%. Как стать хорошим менеджером по PR» М. Горкина, А. Мамонтов, И. Манн

5. «PRна 100%», І.Манн, М. Горкіна, А. Мамонтов
«PR на 100%» - це 65% практичних рекомендацій, 20% прикладівпрактичної роботи і реалізованих проектів, 10% гумору і 5% теорії.Автори більше 10 років працюють в сфері PR і маркетингу, тому своєїметою вони поставили написати книгу на основі власного досвіду. У ній читач знайде тільки те, що дійсно потрібно в PR-діяльності компанії. Це книга для тих, хто хоче діяти і робити стовідсотковий PR.Для тих, кому необхідно отримати максимум практичних знань, про-
вірний російським досвідом, за мінімум часу.