Чий сайт кращий?

Порівняємо сайти факультету журналістики Вінницького університету та факультету Школи журналістики Каліфорнійського університету, а саме   ̶  їхнє оформлення, контент та інформативність.

Факультет Факультет  філології й журналістики
Вінницький державний педагогічний університет імені  Михайла Коцюбинського
USC Annenberg
School for Communication and Journalism
University of Southern California
Візуальне оформлення В оформленні переважають сірі, тьмяні кольори, на загальній сторінці суха інформація, звичайний текст, присутні фото керівництва факультету. На головній сторінці присутнє відео про факультет, переважають яскраві кольори. Нижче розміщені заголовки та посилання на останні новини факультету, представлені фото викладачів, а також посилання на інтерв`ю з ними та проекти і дослідження, з якими вони мають справу.
Слоган «Будь у тренді. Приєднуйся до нас!» «A place like this doesn`t exist anywhere else in the world»
Структура сайту 8 розділів: «Головна», «Абітурієнт», «Кафедри», «Наука», «Спеціальності», «Збірник наукових праць», «Студентське життя», «Події», «Вітрила». Розділ «Наука» має три підрозділи: «Наукова діяльність», «Наукова школа», «Наукова лабораторія». 10 розділів: «Вступ до школи» (+5 підрозділів з необхідною контактною інформацією), «Академічні програми», «Факультет», «Дослідження», «Студенти», «Випускники», «Вказівки», «Новини», «Події», «Про нас».
Інформація для цільових аудиторій Абітурієнт має змогу дізнатися про необхідні вступу предмети, а також проглянути інформацію щодо того, чим окрім навчання займаються студенти факультету (перелік гуртків, фестивалів та концертів).  Щодо студентів, необхідної інформації, як-от розклад, контакти та графік роботи викладачі, предметні вказівки чи додаткова література відсутні. Абітурієнти і студенти мають змогу переглянути розклад та перелік курсів і дисциплін, що викладаються на факультеті. Багато уваги приділяється студентському життю. Студенти можуть  ознайомитися з останніми новинами школи. Є багато інформації щодо зустрічей і прес-конференцій з роботодавцями, а також безліч вказівок та корисної інформації для студентів щодо того, як почати працювати в сфері журналістики.
Новини, оголошення, періодичність оновлення Новини та оголошення відсутні. Останнє оновлення – 28 вересня. На сайті часто з`являються оголошення щодо зустрічей, майстер-класів, а також студентських подій та свят. Інформація оновлюється декілька разів на день.
Інтерактивний зв'язок та мультимедійний контент. На сайті можна знайти e-mailпрес-служби університету, телефони приймальні та основну контактну інформацію. Є можливість задати питання ректору, надіславши повідомлення. Щодо мультимедійного контенту, на головній сторінці сайту можна переглянути відео про роботу факультету. На сайті можна знайти e-mailкерівництва факультету, а також контакти викладачів, телефони, факс. Сторінки факультету представлені у соцмережах: Фейсбук, Інстаграм, Твіттер. Власний канал школа журналістики має на YouTube(на головній сторінці кожен із викладачів представляє свою дисципліну та пояснює, чим конкретно буде займатися зі студентами на заняттях).
   






































В цілому сайт факультету журналістики Вінницького університету досить застарілий та перевантажений сухою інформацію. На відміну від нього факультет Школи журналістики Каліфорнійського університету включає в себе й доволі цікавий мультимедійний контент, а також містить усю необхідну інформацію, що може знадобитися студентам, абітурієнтам чи викладачам.

Орєхова Тетяна
ЗЖ-16м-1