Сучасні книги для рекламісті, піарників та маркетологів


Описание: Buyology:

 «Buyology: Захоплююча подорож в мозок сучасного споживача», Мартін Ліндстром
Це книга про те, що в дійсності привертає увагу покупця і змушує його покірно віддавати свої кровно зароблені гроші за непотрібні і малокорисні речі. «Buyology» розповідає про силу брендів і могутність реклами, що впливає прямо на підсвідомість. Вона про обмеження і попередження, про сексуальне підтексті і багато іншого, що оточує нас кожен день. Це книга для фахівців в області маркетингу та реклами, які хочуть краще впливати на поведінку споживачів. А ще вона для тих, хто хоче захиститися від такого впливу і навчитися купувати правильно.Бюджет експериментальних досліджень, покладених в основу цієї книги, перевищив 7 мільйонів доларів! А ще Ліндстром яскраво описує відкриття в області сприйняття брендів і дає нам в руки зброю для захисту від недобросовісних компаній, охочих перетворити покупця в слухняну наказам маріонетку.




Описание: Вынос мозга



«Винос мозку: Як маркетологи маніпулюють нашою свідомістю і змушують нас купувати те, що їм хочеться»,  Мартін Ліндстром
Для всіх, хто стежить за новими методами маркетингу і реклами. І для всіх, хто намагається їм протистояти.
Мартін Ліндстром прекрасно знає кухню брендингу великих корпорацій зсередини - а тепер, озброєний цим знанням, викриває самі вражаючі і потаємні їх секрети





«Описание: Фиолетовая короваФіолетовая корова», Сет Годін
Якщо серед простих корів ви побачите фіолетову, вам це запам'ятається надовго. Ви будете її згадувати, ви будете всім про неї розповідати. Ті, кому ви розповісте про таке диво, можливо, спеціально поїдуть в вказане вами місце в надії, що вона ще там пасеться. Ваша пропозиція клієнтам повинно бути таким же: нестандартним, що запам'ятовується. Тоді чутка про вас рознесеться по всьому світу. І це буде абсолютно безкоштовно для вас.
Що? Ваш продукт занадто звичайний?
А ви можете випустити його в колекційному виконанні? Ви пробували думати про малих ринках, а не великих? Ви пробували робити щось, ніж у вашій галузі займатися просто «не прийнято»?
У цій книзі зібрана добра сотня конкретних способів зробити вашу пропозицію унікальним. І всі ці способи спираються на два парадоксу.
- Чи безпечно - значить ризиковано.
- Дуже добре - це погано.
Просто погляньте на свій бізнес новим поглядом.


Описание: Взлом маркетинга

«Злом маркетингу», Ф. Барден
Філ Барден - маркетер з 25-річним стажем - розповідає про абсолютно новий підхід до маркетингу. Новий підхід заснований на чітких наукових даних і результатах досліджень, які як на долоні показують, чому люди купують щось. Наукова концепція спростовує багато базові установки маркетингу, але результати просто приголомшують.
Це книга для маркетологів, які хочуть краще зрозуміти споживачів, і для споживачів, які хочуть знати, як їх рішеннями маніпулюють.






Описание: Заразительный
«Заразливий», Й. Бергер
Професор Уортонской школи бізнесу Йона Бергер присвятив багато років пошуку відповідей на ці питання. У цій книзі, заснованої на своїх великих дослідженнях, він ділиться з нами науковим обгрунтуванням феномена сарафанного радіо.
Якщо вам завжди було цікаво, чому певні історії або відеоролики стають вірусними, в цій книзі ви не тільки знайдете відповідь, але і дізнаєтеся, як використовувати ці принципи для створення заразливого контенту. Автор пропонує набір конкретних прикладних методик для створення повідомлень або реклами, якими люди охоче будуть ділитися один з одним.
Чим би ви не займалися, ця книга допоможе вам зробити так, щоб про ваш продукт або ідеї заговорили.
Результати новаторського дослідження є сусідами з переконливими прикладами з життя. Наприклад, ви дізнаєтеся, яким чином дорогий стейк завоював популярність серед скромніших аналогів, чому антинаркотичні кампанії насправді тільки спровокували зростання прийому наркотиків і чому понад 200 мільйонів глядачів поділилися відео про, здавалося б, нудному продукті - блендері.