Демченко Дмитро Сергійович

Старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю
 
E-mail: demchenko_d@365.dnu.edu.ua
ORCID: 0009-0003-3732-1377
ResearcherID: KIK-3676-2024
GoogleScholar: Dmytro Demchenko
 
У 2020 році закінчив магістратуру Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка зі спеціальності «Журналістика».
У 2024 році здобув ступінь доктора філософії з галузі знань 06 Журналістика зі спеціальності 061 Журналістика, тема дисертації «Блогосфера як чинник медіатизації сучасного дискурсу політичних кампаній».
 
Сфера наукових інтересів: медіатизація, блогосфера, зв’язки з громадськістю, масмедійні технології.
 

Статті в наукових фахових виданнях України

1. Демченко, Д. (2023). Президентські вибори в Україні в 1991–2019 рр.  (до проблеми трансформації комунікаційних та виборчих технологій).  «Держава та регіони». Серія: Соціальні комунікації, 2(54), 81–93.  https://doi.org/10.32840/cpu2219-8741/2023.2(54).10
2. Демченко, Д. (2023). Трансформація політичної комунікації як  підґрунтя демократичних виборів (світовий досвід та українські реалії).  Вчені записки Таврійського національного університету. Серія:  Філологія. Журналістика, 34 (73)(1), 294–301.  https://doi.org/10.32782/2710-4656/2023.1.2/46
3. Демченко, Д. (2024). Демасифікація суспільних процесів в умовах  диджитал-комунікації (до проблеми дихотомії «елітарне-масове» як  політико-комунікативного парадоксу). Вісник Львівського  університету. Серія журналістика, (54-55), 297–304.  https://doi.org/10.30970/vjo.2024.54-55.12171

Апробаційні, науково-популярні, консультаційні (дорадчі), науково-експертні публікації:

  1. Демченко, Д. С. (2023). Диджитал-комунікація як чинник трансформації громадсько-політичних відносин в українському суспільстві. У Соціальні комунікації в умовах глобалізаційних процесів: Стан, тенденції, перспективи (с. 168–170). Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29881
  2. Демченко, Д. С. (2023). Політична комунікація в масмедійному просторі України (становлення та еволюція). У Сучасний масмедійний простір: Реалії та перспективи розвитку (с. 6–8). Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/29033/1/1_Demchenko.pdf
  3. Демченко, Д. С. (2023). PR-інструменти цифрових платформ на прикладі маркетинг-стратегії стримінгового сервісу Netflix. У Відкрита наука україни: Візійний дискурс в умовах воєнного стану (с. 17–20). Ужгородський національний університет. https://doi.org/10.59948/osou7.2023.08

Сертифікати про підвищення кваліфікації:

Володіння сучасними інформаційними технологіями
Підвищення педагогічної майстерності
  • Центр післядипломної освіти, підвищення кваліфікації, перепідготовки, удосконалення, тренінг-курс з 03.03.2025 по 13.03.2025 за програмою "Інформаційні інновації у вищій освіті", сертифікат,  13.03.2025., сертифікат № 89-400-Т125/2025 р.
  • Центр післядипломної освіти, підвищення кваліфікації, перепідготовки, удосконалення, тренінг-курс з 05.05.2025 по 12.05.2025 за програмою «Професійна діяльність у вищій школі: методи, мистецтво, майстерність», сертифікат № 89-400-Т221/2025 від 12.05.2025.

Підвищення професійного рівня за фахом