Демченко Максим Володимирович

Завідувач кафедри медіакомунікацій та комунікаційних технологій

 

E-mail: demchenko_m@365.dnu.edu.ua
ORCID:0000-0002-6219-2250
ResearcherID: V-8570-2017
GoogleScholar:Максим Демченко
 
У 1997 році закінчив Дніпропетровський державний університет, отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Політологія» та здобув кваліфікацію: політолог, викладач соціально-гуманітарних дисциплін.
Кандидат політичних наук за спеціальністю 23.00.02 - політичні інститути та процеси, 2011 р., тема дисертації: «Реклама як чинник демократичних перетворень у політичному процесі сучасної України».
Доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю (2014).
Член Національної спілки журналістів України, стаж журналістської діяльності – шість років. Чотирнадцять років стажу у сфері реклами та маркетингу.
 
Сфера наукових інтересів: digital-комунікації, онлайновий соціальний нетворкінг, сучасні технології та напрямки маркетингової комунікації, нейромаркетинг.
Викладає дисципліни: «Digital-комунікації», «Копірайтинг», «Digital-технології у рекламі та зв’язках з громадськістю», «Сучасний диджитал промоушн», «Система маркетингової комунікації», «Нейромаркетинг – сучасний напрямок маркетингової комунікації», «Медіапланування».

  Основні наукові та навчально-методичні праці:

У виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Demchenko, M., Zhuk, I., & Blynova, N. (2024). Особливості цифрового просування освітніх програм закладів вищої освіти. Communications and Communicative Technologies, 2024. Вип 24,  С. 133-145. 
  2. Демченко М., Мироненко В. Особливості онлайн комунікації сучасної української бібліотеки (регіональний аспект). Communications and Communicative Technologies. 2023. Вип 23. С. 30-40. 
  3. Демченко М. Український маркетинг: сьогодення та перспективи. Рецензія на книгу: Філановський О. Карго-маркетинг і Україна. Communications and Communicative Technologies. 2023. Вип 23.
  4. Демченко М. Нейромаркетинг як сучасна технологія маркетингової комунікації: аналіз першоджерел. Communications and Communicative Technologies. 2022. Вип 22. С. 61-70.
  5. Демченко М. Маркетингова комунікація в пострекламну епоху та українська практика. Communications and Communicative Technologies. 2021. Вип. 21. С 23-32.
  6. Демченко М. Кількісні методи вивчення потреб та поведінки споживачів у контексті сучасних маркетингових комунікацій. Communications and Communicative Technologies. 2019. Вип. 41-47.
 
Підручники, навчальні посібники, монографії:
  1. Демченко М. Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Медіапланування". Дніпро: ПП Вахмістров О.Є., 2023. 16 с.
  2. Демченко М. Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Сучасний диджитал промоушн". Дніпро : ПП Вахмістров О.Є., 2023. 18 с.
  3. Демченко М. Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Digital-комунікації". Дніпро : ПП Вахмістров О.Є., 2023. 12 с.
  4. Глава у монографії: Демченко М. Світові тренди й особливості сучасної маркетингової комунікації сегмента FMCG. Медіасфера: локальне та глобальне. Колективна монографія / за заг. ред. В.Д. Демченка. Дніпро : Журфонд, 2021. С. 46–59. (1, 6 д.а.) 

Сертифікати про підвищення кваліфікації:

- формування та розвиток педагогічної, цифрової, комунікаційної, медійної та науково-дослідницької компетентностей відповідно до кращих світових практик та європейських зразків, а також міжнародних та фахових стандартів якості вищої освіти

- набуття навичок професійної діяльності в відповідній галузі знань, за спеціальністю

- засвоєння та застосування інноваційних технологій, форм, методів та засобів навчання в вищій школі, вивчення та впровадження новітніх педагогічних методик, дистанційних та інформаційно-­комунікативних технологій навчання

- розвиток особистісних здібностей (організаторських, творчих, лідерських, комунікативних тощо, командна робота);

- набуття досвіду формування змісту навчання з урахуванням потреб ринку праці за професійним спрямуванням;

- вивчення сучасних виробничих технологічних процесів, прогресивних методів управління, досягнень науки та техніки, перспектив їх розвитку та впровадження в освітній процес

  • Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, сертифікат, "Цифрові медіа та маркетингові стратегії", сертифікат, 25.04.2024, 0.7 кредита(21 година);
  • Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, сертифікат, "Цифрові медіа та основи маркетингу", 17.03.2024, 0.7 кредита(21 година);

- вивчення та впровадження стратегій інтернаціоналізації Університету та його інтеграції до європейського та світового освітнього простору

  • Ужгородський національний університет, сертифікат, «Навчальний курс у форматі зимової школи «Україна на шляху до євроатлантичної спільноти», 18.02.2022, 0.6 кредити(18 годин)

- стратегічне управління

- формування навичок освітнього та наукового лідерства та управління (наприклад, проектний менеджмент, фандрайзинг, грантова діяльність тощо)