Другий (магістерський) рівень вищої освіти

Освітні програми можна переглянути на сайті ДНУ 

ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ С

Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини


СПЕЦІАЛЬНІСТЬ С7 ЖУРНАЛІСТИКА

ОП "Медіакомунікації" 

Характеристика освітньої програми

Мета освітньої програми
Підготовка фахівців, які здатні розв’язувати системні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері журналістики й медіакомунікацій, володіють критичним мисленням, здатністю створювати конкурентоспроможний медіаконтент для різних платформ, ефективно діяти в умовах інформаційних викликів і трансформацій медіаландшафту з урахуванням регіональної специфіки та потреби громадянського суспільства.

Орієнтація освітньої програми
Освітньо-професійна програма магістра має прикладну орієнтацію.

Основний фокус освітньої програми та спеціалізації
Освіта зі спеціальності С7 Журналістика зі спрямуванням на науково-практичну підготовку робить акценти на медіавиробництві, розповсюдженні новинного контенту з використанням сучасних медіатехнологій.

Особливості програми
Програма передбачає практичну підготовку на базі регіональних та загальнонаціональних медіа, залучення професіоналів у галузі журналістики для проведення майстер-класів, вебінарів і тренінгів, залучення потужностей навчальної лабораторії «Сучасних медіа», бібліотеки університету; постійний зв’язок із потенційними роботодавцями.

 

ОП "Реклама і зв'язки з громадськістю"

Характеристика освітньої програми

Орієнтація освітньої програми
Освітньо-професійна програма магістра має прикладну орієнтацію та спрямована на поглиблене вивчення проблемних аспектів у професійній сфері реклами і зв’язків з громадськістю; враховує специфіку просування організацій, установ, підприємств у сучасних умовах; базується на загальновідомих наукових результатах із врахуванням необхідності оцінювати ризики, загрози та виклики, що зумовлені впливом факторів зовнішнього середовища.

Основний фокус освітньої програми та спеціалізації
Освіта зі спеціальності С7 Журналістика зі спрямуванням на науково-практичну підготовку фахівців у сфері реклами і зв’язків з громадськістю.

Особливості програми
Програма передбачає практичну підготовку на базі регіональних та загальнонаціональних медіа, державних установ та підприємств різних форм власності, залучення професіоналів у галузі журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю для проведення майстер-класів, вебінарів і тренінгів, залучення потужностей навчальної лабораторії «Сучасних медіа», бібліотеки університету; постійний зв’язок із потенційними роботодавцями.


 

ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ B 
Культура, мистецтво та гуманітарні науки


СПЕЦІАЛЬНІСТЬ B13 БІБЛІОТЕЧНА, ІНФОРМАЦІЙНА ТА АРХІВНА СПРАВА

ОП "Управління інформаційною діяльністю"

Мета освітньої програми
Підготовка фахівців, здатних розробляти стратегію, адмініструвати та аналізувати інформаційні, комунікаційні, PR та маркетингові кампанії, використовуючи актуальні технології та аналітику цифрових даних, здатних менеджерувати електронні бібліотеки, архіви, бази даних, інформаційні проєкти та інформаційну діяльність установ, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

Орієнтація освітньої програми
Освітньо-професійна програма магістра має прикладну орієнтацію, спрямована на науково-практичну підготовку та робить акценти на стратегії та управлінні інформаційними, комунікаційними, PR та маркетинговими кампаніями з використанням актуальних технологій; збору, аналізі та візуалізації цифрових даних для оцінки ефективності інформаційної діяльності; бізнес-аналітиці з використанням пошукових, моніторингових систем та цифрових даних; менеджменті електронних бібліотек, архівів, баз даних, інформаційних проєктів та інформаційної діяльності установ; технологіях документно-інформаційного менеджменту.

Основний фокус освітньої програми та спеціалізації
Спеціальна освіта зі спеціальності В13 Бібліотечна, інформаційна та архівна справа

Особливості програми
Освітня програма передбачає практики в компаніях та диджитал-агенціях регіонального та загальнонаціонального масштабів, що займаються інформаційною діяльністю та цифровими комунікаціями, розробляють інформаційні, комунікаційні, PR та маркетингові кампанії; практики у бібліотеках та архівах; практики залучення професіоналів з цифрових комунікацій, інформаційних технологій та сучасної бібліотечної і архівної справи для проведення майстер-класів, тренінгів та тематичних презентацій; залучення потужностей навчальної лабораторії факультету: «Сучасних медіа», наукової бібліотеки університету; постійний зв’язок із потенційними роботодавцями.

 

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 029 ІНФОРМАЦІЙНА, БІБЛІОТЕЧНА, ТА АРХІВНА СПРАВА

ОП "Менеджмент інформаціїної діяльності"