Мироненко Владлена Вячеславівна

Завідувачка кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

E-mail: myronenko_v@365.dnu.edu.ua
ORCID: 0000-0001-5399-0739
ResearcherID: V-1711-2017
GoogleScholar: Myronenko Vladlena

У 1993 році закінчила Дніпропетровський гірничий інститут, отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Електропостачання промислових підприємств» та здобула кваліфікацію інженера, у 2004 році закінчила Дніпропетровський національний університет за спеціальністю «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» та здобула кваліфікацію менеджера.

Кандидатка наук із соціальних комунікацій за спеціальністю 27.00.01 – теорія та історія соціальних комунікацій (2014 рік), тема дисертації: «Організаційні комунікації як поліпарадигмальний феномен».

Участь у професійних об’єднаннях: Членкиня Національної спілки журналістів України, стаж журналістської діяльності – 4 роки.

Сфера наукових інтересів: рекламні комунікації, цифровий сторітелінг, зв’язки з громадськістю, антикризові комунікації, репутаційний капітал.

Викладає дисципліни: «Організаційні комунікації», «Антикризовий ПР», «Рекламний менеджмент», «Теорія і практика реклами та зв’язків з громадськістю».

Основні наукові та навчально-методичні праці:

У виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Кирилова О., Мироненко В., Гаркавенко Ю. Electronic newsletter in the system of social communications: prospects for effective use. Вісник Книжкової палати / Кн. палата України, Харків. держ. акад. культури. Київ, 2024. № 3. С. 12-18. DOI: 10.36273/2076-9555.2024.3(332).12-18
  2. Гудошник О., Бучарська І., Мироненко В., Хотюн Л. Проєкт «Рік війни»: дискусійні питання медійної освіти та журналістської практики. Communications and Communicative Technologies. Вип. 23. 2023. С. 99-109. https://doi.org/10.15421/292310
  3. Демченко М., Мироненко В. Особливості онлайн-комунікації сучасної української бібліотеки (регіональний аспект). Communications and Communicative Technologies. Вип. 23. 2023. С. 30-40. https://doi.org/10.15421/292304
  4. Волошина К., Обласова О., Мироненко В. Комунікаційні прийоми і методи інформаційної підтримки мистецького проєкту. Communications and Communicative Technologies. Вип 22. 2022. С. 36–46. https://doi.org/10.15421/292204.
  5. Мироненко В. В. Вимірювання ефективності PR-діяльності: варіативність критеріїв та підходів. Communications and Communicative Technologies. Вип. 20. 2020. DOI: 10.15421/292016.
  6.  Мироненко В. В. Соціальні мережі в діяльності PR-фахівця. Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації. Дніпро. 2017. Т. 25. Вип. 17. С. 71-79. URL: https://cct.dp.ua/index.php/journal/article/view/107.
  7.  Мироненко В. В. Роль ПР у формуванні соціального капіталу організації. Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації. 2015. Т. 23. Вип. 15. С. 82-89.
  8.  Мироненко В. В. Зв’язок організаційних комунікацій із поступальним розвитком організацій. Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації. 2014. Т. 22. Вип. 14. С. 77-84.

Підручники, навчальні посібники, монографії:

  1. Навчально-практичний посібник з навчальної дисципліни «Бренд-комунікації» для здобувачів вищої освіти другого (магістерсько­го) рівня спеціальності 061 Журналістика. Історико-теоретичні аспекти бренд-комунікацій. Частина 1 / Автори-укладачі: С. А. Іванова, В. В. Ми­роненко –Дніпро: Грані, 2024. 64 с.
  2. Liashchenko A., Myronenko V., Oblasova O., Sukhenko I. Branding social sustainability via children‘s talents initiatives: «Autalents–Artua». Case study // Маркетингові комунікації: інновації та сучасні тренди. Монографія / Іванов В. Ф., Ромат Є. В., J.W. Wiktor, K. Sanak-Kosmowska, Грицюта Н. М., Євсейцева О. С., Колядюк Р. І., Курбацька Л. М., та ін.]; за заг. ред. В. Ф. Іванова та Є. В. Ромата. Київ : Студцентр, 2024, C.102-125.
  3. Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Антикризовий PR» / уклад.: В.В. Мироненко — Дніпро: ПП Вахмістров О.Є., 2023. 24 с. 
  4. Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Організаційні комунікації» / уклад.: В.В. Мироненко — Дніпро : ПП Вахмістров О.Є., 2023. 26 с.
  5. Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Рекламний менеджмент» / уклад.: В.В. Мироненко — Дніпро: ПП Вахмістров О.Є., 2023. 26 с. 
  6. Мироненко В.В. Роль комунікаційних технологій у побудові успішного бренду. Медіасфера: локальне та глобальне. Колективна монографія / за заг. ред. В.Д. Демченка. Дніпро : Журфонд, 2021. С. 198-211.
  7. Колісниченко Т.В., Мироненко В.В. Організаційні комунікації (реклама та паблік рилейшнз) як поліпарадигмальний феномен: монографія. Дніпропетровськ: Середняк Т.К., 2014. 160 с.

Апробаційні, науково-популярні, консультаційні (дорадчі), науково-експертні публікації:

  1. Мироненко В. Виклики часу: корпоративна соціальна відповідальність. Європейські цінності і медійні стандарти: контекст російсько-української війни : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 19-20 жовтня 2023 року) / за ред. К.Сіріньок-Долгарьової. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. С. 200-204. 
  2. Мироненко В. Використання штучного інтелекту в маркетингових комунікаціях: можливості та виклики. Соціальні комунікації в умовах глобалізаційних процесів: стан, тенденції, перспективи : збірник тез за матеріалами Міжнародної наукової конференції (м. Тернопіль, 16-17 червня 2023 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С.71-73. URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/29829/1/26_Muronenko.pdf
  3. Myronenko V. V.Corporate storytelling as an effective strategy for internal public relations. International scientific conference «The European development trends in journalism, PR, media and communication» : conference proceedings (September 6–7, 2023, Wloclawek, the Republic of Poland). Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2023. 64 pages.Рр. 9-12. https://doi.org/10.30525/978-9934-26-342-2-2.
  4. Мельнікова М., Мироненко В. Тенденції розвитку друкованої реклами. «Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку». Збірник тез за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції для молодих учених і здобувачів освіти (м. Тернопіль, 11 квітня 2023 року) / упоряд.: Н. Поплавська, О. Мединська, О. Пелешок. Тернопіль: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2023. 190 с. С. 96-99.
  5. Мироненко В.В., Мудрієвський Д.А. Контекстна реклама в Google як інструмент просування. Proceedings of the XI International Scientific and Practical Conference «Problems of the development of science and the view of society». Graz, Austria, 21.03–24.03.2023. P. 14-18. 
  6. Папета П. К., Мироненко В.В. Основні принципи роботи контекстної реклами. Матеріали IX Всеукраїнської мультидисциплінарної науково-практичної Інтернет-конференції «Наукові дослідження: реалії сьогодення». Полтава, 31.03.2023. С. 96-102. 
  7. Чупрій К., Мироненко В.В. Тригер як інструмент регулювання дій користувачів landing page. Proceedings of the 13th International Scientific and Practical Conference «Scientific Horizon in the Context of Social Crises». Tokyo, Japan, 26.02-28.02.2023. Р. 77-79. 
  8. Мироненко В.В., Чупрій К. Landing page як інструмент рекламної комунікації в сучасному інтернет-просторі. Proceedings of the V International Scientific and Practical Conference «Prospects of modern science and education». Stockholm, Sweden, 07.02–10.02.2023. P. 19-21. 
  9. Мироненко В.В., Мартиненко М. Рекламні інструменти у просуванні сучасних закладів громадського харчування. Proceedings of the XI International Scientific and Practical Conference «Actual problems of learning and teaching methods». Vienna, Austria, 06.12-09.12.2022. P. 17-21. 
  10. Мироненко В.В., Турков О. І. Просування християнського медіа в соцмережах. Proceedings of the VI International Scientific and Practical Conference «Multidisciplinary scientific notes. Theory, history, and practice». Edmonton, Canada, 01.11-04.11.2022. P. 231-233.  
  11. Волошина К., Мироненко В. Особливості комунікаційних технологій благодійних організацій в умовах війни. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції до 31-ї річниці Незалежності України «Інновації та особливості функціонування ЗМІ в демократичному суспільстві». Львів, 27.10.2022. С. 19-20. 
  12. Терехова К., Мироненко В. Соціальні мережі як ефективний інструмент просування закладів дошкільної освіти. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції до 31-ї річниці Незалежності України «Інновації та особливості функціонування ЗМІ в демократичному суспільстві». Львів, 27.10.2022. С. 119-120.
  13. Рябінська З. В., Мироненко В. В. До питання визначення ролі комунікацій в організації. Актуальні проблеми соціальних комунікацій: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 12-13 листопада 2021 р. Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2021. С. 54-56.
  14. Кругов Т. О., Мироненко В. В. До питання інформаційно-комунікаційної діяльності як чинника формування національно-патріотичних ідеалів. Development of modern science in the conditions of the latest paradigm of functioning of society and the state: Collection of theses of scientific and methodical reports of international scientific-practical conference Association of International Educational and Scientific Cooperation, Ukraine, for research and teaching staff of Ukrainian universities on December 6-7, 2021. P. 19-24.
  15. Боєва К. С., Мироненко В. В. Соціальна реклама як метод заохочення жінок до військової справи. Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження : матеріали II Міжнародної студентської наукової конференції, м. Тернопіль, 22 квітня, 2022 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2022. С. 204-205.
  16. Радківська А. А., Мироненко В. В. Комплекс рекламних та ПР заходів для поширення азіатських мов у молодіжних колах. Modern research in world science. Proceedings of the 3rd International scientific and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”. Lviv, Ukraine. 2022. Pp. 1199-1203.
  17. Ткач А. О., Мироненко В. В. Специфіка просування новинного інтернет-видання (на прикладі РБК-Україна). Масова комунікація у глобальному та національному вимірах. Дніпро : ДНУ імені О. Гончара, факультет систем і засобів масової комунікації, 2020. Вип. 13. 155 с. C. 123-127. DOI: 10.5281/zenodo.3859878/.
  18. Дресь А.К., Мироненко В.В. Мерчандайзинг як інструмент просування торгової марки. Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii. (30.05.2019). Warszawa, 2019. S. 25-31. URL: http://xn--1aajfpcds8ay4h.com.ua/ pages/view/1277.
  19. Загаріна М.О., Мироненко В.В. Мовленнєва адаптація рекламних слоганів під час проведення міжнародних рекламних кампаній. Масова комунікація у глобальному та національному вимірах. Дніпро. 2019. Вип. 11. С. 46-50.
  20. Мироненко В.В., Малохатько Є.В. Соціальні мережі як основний інструмент політичної комунікації Дональда Трампа. Наукове мислення. Д.: НМ. 2018. С. 50-51.
  21. Мироненко В.В., Малохатько Є.В. Просування політичних кандидатів США у нових медіа. Наукове мислення. Д.: НМ. 2018. С. 48-49.
  22. Мироненко В.В., Делій К.Д. Зображення стилю життя молоді у контексті телереклами. Наукове мислення. Д.: НМ. 2018. С. 45-46.
  23. Пашко Л.О., Мироненко В.В. Антикризовий PR як фактор формування та захисту іміджу суб’єкта PR-діяльності. Масова комунікація у глобальному та національному вимірах. Д.: ДНУ ім. О. Гончара. 2018. Вип. 10. С. 188-193.
  24. Дресь А.К., Мироненко В.В. Застосування технології крос-промоушн на прикладі роботи кінокомпанії Marvel Studios. Масова комунікація у глобальному та національному вимірах. Д.: ДНУ ім. О. Гончара. 2018. Вип. 10. С. 177-181.
  25. Нельга І.В., Мироненко В.В. Роль дизайну користувацького досвіду в просуванні продукту в сфері інформаційних технологій. Масова комунікація у глобальному та національному вимірах. Д.: ДНУ ім. О. Гончара. 2018. Вип. 9. С. 79-84.
  26. Маленік М.О., Мироненко В.В. Реклама у нових медіа: витоки, види та особливості. Масова комунікація у глобальному та національному вимірах. Д.: ДНУ ім. О. Гончара. 2018. Вип. 9. С. 52-58.
  27. Алтухов С.О., Мироненко В.В. Інструменти для розміщення й просування мобільних ігор і додатків. Масова комунікація у глобальному та національному вимірах. Д.: ДНУ ім. О. Гончара. 2018. Вип. 9. С. 5-10.
  28. Вербицька С.О., Мироненко В.В. Івент-технології у формуванні бренда. Масова комунікація у глобальному та національному вимірах. Д.: ДНУ ім. О. Гончара. 2017. Вип. 8. С. 21-25.

Сертифікати про підвищення кваліфікації:

формування та розвиток педагогічної, цифрової, комунікаційної, медійної та науково-дослідницької компетентностей відповідно до кращих світових практик та європейських зразків, а також міжнародних та фахових стандартів якості вищої освіти:
набуття навичок професійної діяльності в відповідній галузі знань, за спеціальністю:
засвоєння та застосування інноваційних технологій, форм, методів та засобів навчання в вищій школі, вивчення та впровадження новітніх педагогічних методик, дистанційних та інформаційно-­комунікативних технологій навчання:
набуття досвіду формування змісту навчання з урахуванням потреб ринку праці за професійним спрямуванням:
вивчення сучасних виробничих технологічних процесів, прогресивних методів управління, досягнень науки та техніки, перспектив їх розвитку та впровадження в освітній процес:
розвиток інноваційного та критичного мислення, творчої ініціативи, реалізація принципів неперервності освіти:
розвиток особистісних здібностей (організаторських, творчих, лідерських, комунікативних тощо, командна робота):
розвиток наукових компетентностей: володіння методами наукового дослідження, знайомство та застосування етичних норм проведення дослідження, академічна доброчесність та публікація результатів:
для завідувачів кафедр, гарантів ОП:

вивчення та впровадження стратегій інтернаціоналізації Університету та його інтеграції до європейського та світового освітнього простору:
стратегічне управління:
формування навичок освітнього та наукового лідерства та управління (наприклад, проектний менеджмент, фандрайзинг, грантова діяльність тощо):