Гусєв Андрій Вікторович

Доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю


E-mail: husiev_a@365.dnu.edu.ua
ORCID: 0000-0002-4088-6251
ResearcherID: V-7360-2017
ResearchGate: Гусєв Андрій Вікторович
GoogleScholar: Andrey-Gusev

У 2013 році закінчив факультет систем та засобів масової комунікації, отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Зв’язки з громадськістю» та здобув кваліфікацію спеціаліста
Кандидат наук за спеціальністю «27.00.04 – теорія та історія журналістики»2016 рік, тема дисертації: «Історія та функціонально-типологічні особливості спортивної медіакомунікації».
Член Національної спілки журналістів України, стаж журналістської діяльності – 7 років.
Сфера наукових інтересів: нові медіа, спортивна медіакомунікація, 
Викладає дисципліни: «Теорія і практика зв'язків з громадськістю», «Техніки і технології реклами та PR», «Digital-технології у рекламі та зв’язках з громадськістю».

Основні наукові та навчально-методичні праці:

У виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

1. Гусєв А. В. «Маркетинг 6.0»: еволюція через омніканальність: Рецензія на книгу: Kotler Ph., Setiawan I., Kartajaya H. Marketing 6.0: The Future Is Immersive. – Hoboken: Wiley, 2023. – 256 р.». Communications and Communicative Technologies. № 25 (2025). C. 174-176. https://doi.org/10.15421/2925010
2. Гусєв А. В. Трансформація промислової журналістики в цифрову епоху: тренди, технології. Держава і регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2025. №2(62). C. 8-15. http://dx.doi.org/10.32840/cpu2219-8741/2025.2(62).2
3. Гусєв А. В. Еволюція й перспективи використання штучного інтелекту в рекламі та зв’язках з громадськістю. Держава і регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2025. №1(61). C. 38-45. http://dx.doi.org/10.32840/cpu2219-8741/2025.1(61).6
4. Гусєв А. В. Нові медіа в маркетингових комунікаціях вітчизняних футбольних клубів Держава і регіони. Серія: соціальні комунікації. 2019. № 1(37). Запоріжжя: Вид-во Класичного приватного ун-ту. С. 72–76. http://www.zhu.edu.ua/journal_cpu/index.php/der_sc/article/view/570

Навчально-методичні праці:
1. Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Прикладні соціально-комунікаційні технології» / уклад.: А.В. Гусєв – Дніпро, 2025. 14 с.
2. Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Техніки і технології рекламної та ПР-комунікації» / уклад.: А.В. Гусєв – Дніпро, 2025. 14 с.
3. Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Система інтегрованих комунікацій» для студентів галузі  «Cоціальні науки, журналістика та інформація» / укладачі: А.В. Гусєв, А.В. Лященко. Дніпро, 2024. 24 с. 

Підручники, навчальні посібники, монографії:

Гусєв А. В. Кіберспорт як інструмент брендингу. Медіасфера:  локальне та глобальне. Колективна монографія / за заг. ред. В.Д. Демченка. Дніпро : Журфонд, 2021. 214 с. С. 89–101.


Апробаційні, науково-популярні, консультаційні (дорадчі), науково-експертні публікації:

1. Ткачук Ю., Гусєв А. Візуальні комунікації в instagram як інструмент просування кав’ярень. Масова комунікація у глобальному та національному вимірах. – Дніпро : ДНУ, факультет систем і засобів масової комунікації, 2025. – Вип. 14. – С. 123-125. https://doi.org/10.5281/zenodo.15538112
2. Гусєв А. В. Відеоігри як інструмент для залучення цільової аудиторії. Соціальні комунікації в умовах глобалізаційних процесів: стан, тенденції, перспективи : збірник тез за матеріалами Міжнародної наукової конференції (м. Тернопіль, 16-17 червня 2023 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 76-78. http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29833
3. Гусєв А. В. Кіберспорт як інструмент брендингу. Актуальні питання розвитку філологічних наук у ХХІ столітті: Міжнародна науково-практична конференція, м. Одеса, 26–27 березня 2021 року. – Одеса: Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень», 2021. С. 83–86. 
4. Гусєв А. В. Кіберспорт як актуальний засіб комунікації. Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти : зб. наукових праць / за заг. ред. д.філос.н. Журби М.А. – Монреаль: СPM«ASF», 2020. – С. 108–110.
5. Гусєв А. В. Використання нових медіа у маркетингових комунікаціях футбольного клубу. Актуальні питання та проблеми розвитку сучасної мови та літератури: Міжнародна науково-практична конференція, м. Одеса, 16-17 серпня 2019 року. – Одеса: Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень», 2019. С. 97–99.

 

 

Сертифікати про підвищення кваліфікації:

засвоєння та застосування інноваційних технологій, форм, методів та засобів навчання в вищій школі, вивчення та впровадження новітніх педагогічних методик, дистанційних та інформаційно-­комунікативних технологій навчання:

       набуття навичок професійної діяльності в відповідній галузі знань, за спеціальністю: