Лященко Анжела Вадимівна


E-mail: liashchenko_a@365.dnu.edu.ua 
ORCID:0000-0002-0473-2415
ResearcherID:  D-4028-2016
GoogleScholar: Anzhela_Liashchenko
 
У 1994 році закінчила Дніпровський державний університет, отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Математика» та здобула кваліфікацію математика, викладач математики. У 2000 році  закінчила Дніпропетровський національний університет за спеціальністю «Фінанси»
Кандидатка наук із соціальних комунікацій за спеціальністю 27.00.06 – прикладні соціально-комунікаційні технології (2009), тема дисертації: «Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікацїі»
Доцентка кафедри реклами і зв’язків з громадськістю (2014).
 
Участь у професійних об’єднаннях: Членкиня Національної спілки журналістів України, стаж журналістської діяльності – 4 роки.
Сфера наукових інтересів: прикладні соціально- комунікаційні технології, медіасистеми та медіабезпека, енергетичні комунікації.
Викладає дисципліни: Теорія і практика реклами та звʼязків з громадськістю, Медіасистеми та медіабезпека, комунікація та PR в енергетичній галузі.

Основні наукові та навчально-методичні праці:

  1. Melnykova-Kurhanova, O., Bella, M., Naumenko, L., Ostrovska, N., Liashchenko, A., & Murzina, O. (2022). Media Education as an Effective Perspective on the Formation of Ideology in Society Through the Influence of Self-Consciousness. Postmodern Openings, 13(4), 42-55. https://doi.org/10.18662/po/13.4/504

Підручники, навчальні посібники, монографії:

  1. Liashchenko, K. Shyrshova, I. Sukhenko, O. Oblasova. Оptimization of energy supply companies’ communication policy within green marketing: “dtek kyiv electric grids’’case study. / State and Regions. Series: Social Communications. 2025. No. 4(60). P. 112.
    http://dx.doi.org/10.32840/cpu2219-8741/2024.4(60).15
  2. Liashchenko A., Myronenko V., Oblasova O., Sukhenko I. Branding social sustainability via children‘s talents initiatives: «Autalents–Artua». Case study. // Маркетингові комунікації: інновації та сучасні тренди. Монографія / Іванов В. Ф., Ромат Є. В., J W. Wiktor, K. Sanak-Kosmowska, Грицюта Н. М., Євсейцева О. С., Колядюк Р. І., Курбацька Л. М., та ін.]; за заг. ред. В. Ф. Іванова та Є. В. Ромата. Київ : Студцентр, 2024, C.102–125.
  3. Liashchenko, A., Demchenko, D., & Sukhenko, I. (2023). Outlining Sustainability Frames of Communicating Energy: Brand Reconsidering Practices. Бренд-комунікації: сучасні виміри. Монографія/ [Іванов В.Ф.,Ромат Є.В.,W.Wiktor, K.Sanak-Kosmowska, Lawrence Nemiroff та ін.];за заг.ред. В.Ф.Іванова та Є.В.Ромата. Київ: Студцентр, 2023,С.114-133

Навчально-методичні посібники, посібники для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронні курси, конспекти лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочі програми:

  1. Методичні вказівки до практичних    занять та самостійної роботи з дисципліни «Система інтегрованих комунікацій» для студентів галузі  “Cоціальні науки,журналістика та інформація» / укладачі: А.В.Гусєв, А.В.Лященко,. Дніпро, 2024. 24 с. 
  2. Лященко А. В., Мироненко В. В. Методичні рекомендації щодо підготовки та оформлення кваліфікаційних робіт (проєктів) на здобуття другого (магістерського) рівня освіти (спеціальність 061 Журналістика, ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю»). Дніпро : ДНУ імені О. Гончара, 2024. 66 с. 
  3. Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни ««Медіасистеми та сучасні медіаорганізації»,» для студентів спеціальності 061 Журналістика, Укладач: А.В.Лященко,  – Дніпро, 2022
  4. Методичні вказівки  щодо підготовки та оформлення кваліфікаційних робіт (проєктів) на здобуття першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальності061 Журналістика, ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю»., Укладачі: А.В.Лященко, В.В.Мироненко – Дніпро, 2022 – 12 с.

Апробаційні, науково-популярні,  консультаційні (дорадчі), науково-експертні публікації:

  1. Лященко А., Ткачук Ю. Вебсайт як інструмент просування освітніх послуг. Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку: матеріали Другої всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (Тернопіль, 10 квітня 2024 р.). Тернопіль, 2024. С. 108-111. http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32843 
  2. Лященко А., Шабала Г. Особистий бренд як явище сучасної рекламної та соціальної комунікації. Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку: матеріали Другої всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (Тернопіль, 10 квітня 2024 р.). Тернопіль, 2024. С. 222-225. http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32843 
  3. Лященко А., Далік В. Інструменти, які використовуються для візуалізації та публікації рекламного контенту. Модернізація  та  сучасні  українські  і  світові  наукові  дослідження : матеріали II Міжнародної студентської наукової конференції, м. Тернопіль, 22 квітня,  2022 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2022. https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/liga/issue/view/inter-22.04.2022/735
  4. Лященко А., Натолока Д. Роль соціальних мереж у просуванні освітніх послуг. Сучасні аспекти та перспективні напрямки розвитку науки: матеріали IIІ Міжнародної студентської наукової конференції, м. Дніпро, 6 травня,  2022 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2022. https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/liga/issue/view/inter-06.05.2022
  5. Лященко А., Кривогуз А. Місце громадянської журналістики в процесі діджиталізації медіапростору. Діджиталізація науки як виклик сьогодення: матеріали IIІ Міжнародної студентської наукової конференції, м. Львів, 3 червня,  2022 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2022.
  6. Лященко А., Кривогуз А. Роль комунікаційної стратегії у формуванні позиціонування громадських організацій. Science and innovation of modern world. Proceedings of the 3rd International scientific and practical conference (London, 24-26 November 2022). Cognum Publishing House. London, United Kingdom. 2022. P. 509-512. https://sci-conf.com.ua/iii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-science-and-innovation-of-modern-world-24-26-11-2022-london-velikobritaniya-arhiv/
  7. Лященко А.,Волошина К. Особливості формування корпоративного іміджу державних установ. Zbiórartykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii.(30.06.2021) - Warszawa, 2021. ISBN: 978-83-66401-87-7
  8. Лященко А., Беспала Н. Використання рекламних комунікацій при просуванні новітніх технологій у beauty-індустрії. Система національних ЗМК у сучасній Україні: нова візія :Матеріали ХVІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів.
  9. Лященко А., Кривогуз А.Digital-просування освітніх послуг (на прикладі Комунального закладу позашкільної освіти «Дитячо-молодіжний центр “ЛІДЕР”. Система національних ЗМК у сучасній Україні: нова візія : Матеріали ХVІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів.
  10. Лященко А.,Герасименко Х. А..Особливості просування стартапу через Facebook (на прикладі Infusion Lights). Система національних ЗМК у сучасній Україні: нова візія Матеріали ХVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів (16 квітня 2020 р.)http://www.dnu.dp.ua/zbirnik/fszmk/40
  11. Лященко А.,Хоторничан О. Д. Візуальний контент у освітньому середовищі Дніпровського планетарію. Система національних ЗМК у сучасній Україні: нова візія Матеріали ХVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів (16 квітня 2020 р.)http://www.dnu.dp.ua/zbirnik/fszmk/40
  12. Лященко А., Гордієнко М.О. Особливості створення контенту для просування студентського start-up через соціальні мережи.Система національних ЗМК у сучасній Україні: нова візія Матеріали ХVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів (16 квітня 2020 р.)http://www.dnu.dp.ua/zbirnik/fszmk/40

Сертифікати про підвищення кваліфікації

  1. Strengthening the Standards of Teaching, Research and International Cooperation at Oles Honchar Dnipro National University (DNU) (Registration Number 24-PKVV-UM-o11), сертифікат, «Project Management and KA171 Erasmus+ International Credit Mobility Projects Implementation»,30.11.2024, 30.11.2024, 6 кредитів. Рішення ВР ФСЗМК від 12.12.2024, пр. № 5
  2. Навчально-методичний центр післядипломної освіти та підвищення кваліфікації. "Рейтинг науковця"  60 годин / 2 кредити, сертифікат № 89-400-Т327/2024 від 15.05.2024.
  3. НМЦ ПДО ПК ДП,  Тренінг-курс «Інформаційні інновації у вищій освіті» (оновлена програма). З 05.04.2024 по 16.04.2024, сертифікат № 89-400-Т204/2024, 16.04.2024 р, 2 кредити / 60 годин
  4. Освітньо-професійна програма «Маркетингові комунікації: інтегрована система, що розвивається» 13.03.2023-17.03.2023, Сертифікат № 9в (1 кред.). 
  5. Освітньо-професійна програма «Бренд-комунікації: формування та інтеграція» 5.05.2023-19.05.2023, Сертифікат № 6в (1 кред.).
  6. Навчальна програма Академії українсько преси «Історичний парадокс. Що не так з Мерлін Монро?», Сертифікат № AUP-MAY-23/3013 від 19.05.2023 р. (0,13 кред.).                                                                
  7. Self-Healing SD-WAN for Driving Digital Transformation at All Edges -/Самовосстанавливающийся SD-WAN для ускорения цифровой трансформации на всех уровнях-November 17, 2020 For: 47 of 47 minutes/ https://www.brighttalk.com/mybrighttalk/viewing-history
  8. How IT security is adapting to the changing environment in 2020/Як ІТ-безпека адаптується до змінних умов у 2020 році - : November 17, 2020 For: 73 of 73 minutes/ https://www.brighttalk.com/mybrighttalk/viewing-history
  9. Dissecting Disinformation: How the Next Wave of Technology Will Break the Truth / Розтинання дезінформації: якою буде наступна хвиля технологій Розбийте правду - November 9, 2020 For: 0,1 кредити https://www.brighttalk.com/mybrighttalk/viewing-history
  10. Insights from Former CIA Analysts: Spotting Fake News to Protect Your Org/ Статистика колишніх аналітиків ЦРУ: Розміщення фальшивих новин для захисту вашої організації - November 9, 2020 For:  0,1 кредити https://www.brighttalk.com/mybrighttalk/viewing-history
  11. Lower Your Business Risk with Best Practice Data Privacy Impact Assessments/ Знизьте свій бізнес-ризик завдяки впливу на конфіденційність даних найкращих практикОцінки - November 9, 2020 For: 0,1 кредит https://www.brighttalk.com/mybrighttalk/viewing-history
  12. Balancing Digital Fraud and Customer Experience in a COVID-19 World/ Баланс цифрового шахрайства та досвіду клієнтів у світі COVID-19 - November 12, 2020  - 0.1кредити  https://www.brighttalk.com/mybrighttalk/viewing-history
  13. Сертифікат учасника форуму "Освіта. Бізнес. Держава. Співробітництво заради добробуту" за реєстраційним номером ПК-К 21-06/093 від 16.06.2021-6 годин - 0.2 кредити ЄКТС
  14. Вебінар від Академії української преси та Фонду Фрідріха Науманна за Свободу «Від дезінформації до фейків: декодування маніпулятивного контенту» 9 годин - 0,3 кредити 26-29.10.2021 р. Сертифікат №AUP-1407-OCT-21
  15. Міжнародний семінар з практик і медіа-досліджень  в області гуманітарних наук.Department ofParul University, Central University of Gujarat, IndiaUniversity Raparin, Iraq.  – 1,5 кредити. Сертифікат 13/12  -24/12/2021
  16. Сучасні інформаційні технології у освітньому процесі вищої школи. Тренінг-курс ДНУ ім.О.Гончара. 60 год./2,0 кредити. Сертифікат від 22.04.2022 р. №89-400-Т177/2022
  17. Професійна діяльність у вищій школі: методи, мистецтво, майстерність. Тренінг-курс.Дну ім.О.Гончара 60 год./2,0 кредити.Сертифікат від 05.05.2022 р. №89-400-Т242/2022